Confirmăm înregistrarea solicitării dumneavoastră de retur!

Veți primi un email în câteva minute cu confirmarea înregistrării cererii de retur alături de rezumatul datelor introduse de dumneavoastră.

Mai jos vă vom explica pașii care se parcurg pentru finalizarea unui retur.

Pasul 1-Expedierea coletului

Dacă ați ales Varianta 1 de retur:

Trimiteți coletul la unul din sediile noastre cu transportul achitat de dvs. (doar curier rapid, cu AWB)

Destinatar: VAGANCE ROMÂNIA

Strada Zamcei, nr 14, Suceava

0746 463 578

Va rugam sa ne transmiteti nr de AWB si firma de curierat cu care ati trimis coletul la adresa de mail romania@vagance.eu

Dacă ați ales Varianta 2 de retur: 

Colegii noștri vor efectua o cerere de ridicare a coletului dumneavoastră la adresa indicată în formular. (Sau adresa din comanda dvs. dacă nu ați specificat altă adresă)

  1. Ambalați, vă rugăm, coletul corespunzător și predați-l curierului atunci când vă va suna.
  2. Nu trebuie să scrieți nimic pe colet, curierul va avea toate datele.

Pasul 2-Returnarea banilor

  1. Din momentul în care coletul ajunge în sediul nostru, vor fi despachetate și analizate produsele.
  2. Se va finaliza dosarul de retur, va fi emisă și trimisă factura storno către email-ul dumneavoastră. 
  3. Se va efectua transferul banilor pe baza facturii storno. Timpul de procesare al tranzacției depinde de banca la care aveți cont. (Tranzacțiile către conturile Banca Transilvania se procesează instant)

Acest proces durează între 3-7 zile lucrătoare.

Pentru informații suplimentare contactați-ne pe email: romania@vagance.eu